Mbu Sigorta

Kritik hastalıklar sigortası için hasar ve hizmetler nelerdir?


MBU Sigorta aracılığıyla satın almış olduğunuz kritik hastalıklar sigortası ve diğer tüm sigorta poliçelerinin hasarları için, 7/24 hizmette olan 0232 368 96 86 numaralı hasar hattımızı arayabilirsiniz.

 

Sompo Japan ve Allianz Sigorta tarafından sunulan Kritik hastalıklar Sigortası’na sahip olarak kendinizi aşağıda yer alan durum ve kritik hastalıklara karşı güvence altına alabilirsiniz. Bu sigorta kapsamındaki durumlardan biri başınıza gelirse size poliçedeki teminat bedeli bir defa da nakit olarak ödenir. Üstelik bu kritik hastalıklar sigortasının sağlayacağı tazminatı istediğiniz şekilde kullanabilirsiniz. İlgili tedavi giderlerini karşılayabilir veya çalışmaya ara vermek zorunda kalmanız halinde kendinizi ve ailenizi güvence altına almak içinde bu paradan yararlanabilirsiniz ya da sağlık sigortasının karşılamadığı diğer masrafları karşılayabilirsiniz.

 

Kapsam altındaki hastalıklar:

  • Kanser
  • Kalp ve karaciğer yetmezliği sebebiyle yapılacak organ nakilleri
  • Böbrek yetmezliği
  • MS (Multiple Sklerosis)
  • Körlük

 

Sigortalının rahatsızlığı ortaya çıktığında tazminatı almak için sigortalı veya yakınları;

 

- Durum ve hastalıkların teşhis tarihinden veya organ nakli ameliyat tarihinden itibaren 30 gün içinde tam teşekküllü bir hastane veya sağlık kuruluşundan alınacak raporla beraber, Ürünü satın aldığınız Sompo Japan ve Allianz Sigorta genel merkezine veya bölge müdürlüklerine yazılı olarak müracaat ederek tazminat talebinde bulunmalıdır.

 

- Sigortalı; teşhisi ile ilgili doktor, hastane veya sağlık kuruluşundan aldığı rapor ve diğer bütün belgeleri şirket genel merkezine veya bölge müdürlüklerine ibraz etmek mecburiyetindedir.

 

- Şirket; vereceği tazminat talep formunun doldurulmasını, muayene raporunun ise teşhisi koyan doktor veya kurumca doldurulmasını ve tasdikini ister.

 

- Şirket; hastalık ya da durumun gerçekleştiğine kanaat getirdikten sonra (hastalık ya da durumun kesin teşhisi veya ameliyat tarihinden sonra 30 günlük sürenin dolmuş olması ve sigortalının hayatta kalması kaydıyla) poliçede öngörülen kesinleşmiş tazminatı sigortalıya öder. Tazminatın ödenmesi halinde sigortacı primin tamamına hak kazanır.

 

Bu cevap sizin için yeterli değilse bizi arayabilirsiniz. 0 232 368 96 86